
dr Paweł Pawiński
Adiunkt
Zakład Komunikacji Wizerunkowej
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1247-0854
e-mail: pawel.pawinski@uwr.edu.pl
konsultacje: sala 212 lub Teams
KONSULTACJE W SESJI LETNIEJ: 18.06 (środa) – 8:00–9:00 (teamsy); 25.06 (środa) – 14:00–15:00 (s. 212)
KONSULTACJE W SESJI POPRAWKOWEJ: 2.09 (wtorek) – 11:00–12:00 (s. 212)
Można też nie czekać na moje konsultacje i po prostu napisać do mnie na pawel.pawinski@uwr.edu.pl lub przez teamsy. Odpiszę w pierwszej wolnej chwili. Żaden z terminów konsultacji nie pasuje? Proszę koniecznie dać mi znać, znajdziemy inny.
Od ponad 10 lat rozwijam badawcze, strategiczne i kreatywne kompetencje studentów_tek Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako opiekun specjalności Branding na kierunku Komunikacja Wizerunkowa dbam o program studiów i satysfakcję samych studiujących. Aktualnie prowadzę kursy z Brandingu, Diagnostyki marki, Strategii marki, Strategii komunikacji marki oraz Brand equity.
W ramach corocznych spotkań Komunikacja Wizerunkowa i co? prezentuję perspektywy zatrudnienia na/po studiach i możliwości rozwoju poza zajęciami. Konsultuję studenckie plany zawodowe i realizowane projekty. Pomagam wystartować, gdy takich planów i projektów jeszcze nie ma. Polecam się do pomocy!
Jestem opiekunem koła naukowego Common. Wspieram wszystkie projekty tam realizowane, uczestniczę w kołowych warsztatach wyjazdowych, prowadzę wydarzenia z cyklu Common Offtop, troszeczkę pomagam też przy organizacji konkursu Koncepty. Nieustająco polecam commonowe inicjatywy i współpracę z ludźmi, którzy robią tam rzeczy.
Poza uczelnią również zajmują mnie marki. Działam jako strateg marketingowy, brand consultant i analityk kultury. Współpracuję z wrocławskimi i warszawskimi agencjami z branży reklamowej oraz osobami zarząrządzającymi markami z rozmaitych sektorów i branż. Dotychczas byłem zaangażowany w ponad 150 projektów komercyjnych, oferując swoje wsparcie na etapach diagnostycznych, koncepcyjnych i ewaluacyjnych.
Prowadzę warsztaty i szkolenia dla osób zajmujących się (lub chcących zajmować się) komunikacją marketingową. Pokazuję tam, jak marki działają i jak można w pełni wykorzystać możliwości, jakie dają. Występuję również na konferencjach branżowych, by dzielić się swoimi odkryciami dotyczącymi świata marek i ludzi (moje ulubione konferencje to te organizowane przez Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii). Pojawiam się nie tylko w branżowych w mediach – popularyzuję nowoczesny branding oraz takie zjawiska i ich interpretacje, które dają (mi) do myślenia.
Bardzo lubię to, co robię.
Zainteresowania badawcze
- Branding w każdym jego aspekcie (naprawdę)
- Skuteczność komunikacji i jej parametry
- Dyskurs marketingowy i consultingowy
- Kulturowe konteksty technologii cyfrowych