dr Paweł Pawiński

PP
📷 Paweł Piotrowski

dr Paweł Pawiński

Adiunkt

zakładka Zakład Komunikacji Wizerunkowej

Symbol ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1247-0854

e-mail e-mail: pawel.pawinski@uwr.edu.pl

Symbol konsultacje: sala 212 lub Teams

KONSULTACJE W SESJI LETNIEJ: 18.06 (środa) – 8:00–9:00 (teamsy); 25.06 (środa) – 14:00–15:00 (s. 212)

KONSULTACJE W SESJI POPRAWKOWEJ: 2.09 (wtorek) – 11:00–12:00 (s. 212)

Można też nie czekać na moje konsultacje i po prostu napisać do mnie na pawel.pawinski@uwr.edu.pl lub przez teamsy. Odpiszę w pierwszej wolnej chwili. Żaden z terminów konsultacji nie pasuje? Proszę koniecznie dać mi znać, znajdziemy inny.

Od ponad 10 lat rozwijam badawcze, strategiczne i kreatywne kompetencje studentów_tek Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako opiekun specjalności Branding na kierunku Komunikacja Wizerunkowa dbam o program studiów i satysfakcję samych studiujących. Aktualnie prowadzę kursy z Brandingu, Diagnostyki marki, Strategii marki, Strategii komunikacji marki oraz Brand equity.

W ramach corocznych spotkań Komunikacja Wizerunkowa i co? prezentuję perspektywy zatrudnienia na/po studiach i możliwości rozwoju poza zajęciami. Konsultuję studenckie plany zawodowe i realizowane projekty. Pomagam wystartować, gdy takich planów i projektów jeszcze nie ma. Polecam się do pomocy!

Jestem opiekunem koła naukowego Common. Wspieram wszystkie projekty tam realizowane, uczestniczę w kołowych warsztatach wyjazdowych, prowadzę wydarzenia z cyklu Common Offtop, troszeczkę pomagam też przy organizacji konkursu Koncepty. Nieustająco polecam commonowe inicjatywy i współpracę z ludźmi, którzy robią tam rzeczy.

Poza uczelnią również zajmują mnie marki. Działam jako strateg marketingowy, brand consultant i analityk kultury. Współpracuję z wrocławskimi i warszawskimi agencjami z branży reklamowej oraz osobami zarząrządzającymi markami z rozmaitych sektorów i branż. Dotychczas byłem zaangażowany w ponad 150 projektów komercyjnych, oferując swoje wsparcie na etapach diagnostycznych, koncepcyjnych i ewaluacyjnych.

Prowadzę warsztaty i szkolenia dla osób zajmujących się (lub chcących zajmować się) komunikacją marketingową. Pokazuję tam, jak marki działają i jak można w pełni wykorzystać możliwości, jakie dają. Występuję również na konferencjach branżowych, by dzielić się swoimi odkryciami dotyczącymi świata marek i ludzi (moje ulubione konferencje to te organizowane przez Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii). Pojawiam się nie tylko w branżowych w mediach – popularyzuję nowoczesny branding oraz takie zjawiska i ich interpretacje, które dają (mi) do myślenia.

Bardzo lubię to, co robię.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Przechodzę do polityki prywatności
Return