
Ale o co w ogóle COMMON?
W COMMONIE od zawsze chodziło o (różnorodnie postrzegane) działanie.
Powstaliśmy z inicjatywy grupy znajomych zainteresowanych szeroko rozumianą branżą kreatywną. Angażujemy się w różne jej obszary – badamy rzeczywistość, kreujemy content oraz organizemy eventy. Najbardziej lubimy projekty, które niosą realną wartość dla każdego studenta. Wierzymy, że wiedza i umiejętności są po to, by się nimi dzielić.
Lubimy ROBIĆ RZECZY – pracujemy przy projektach brandingowych, regularnie spotykamy się z inspirującymi ludźmi z sektora kreatywnego. Podejmujemy wyzwania, współpracując z agencjami, prywatnymi przedsiębiorstwami, freelancerami i startupami. Tworzymy przestrzeń do działań, które wykraczają poza program studiów i pozwalają zespołowo poszerzać horyzonty w branży kreatywnej.
Organizujemy różne studenckie i branżowe wydarzenia:
KONCEPTY to konkurs branżowy dla studentów, polegający na rozwiązaniu briefu strategicznego lub kreatywnego przygotowanego przez partnera głównego. Uczestnicy po zapoznaniu się z zadaniem muszą znaleźć na nie rozwiązanie, zaprezentować swoje pomysły oraz zmierzyć się z oceną ekspertów z sektora kreatywnego. Jest to okazja, aby skonfrontować się z briefem realnego klienta, uzyskać feedback od specjalistów z branży oraz wzbogacić swoje portfolio o zaprezentowany projekt.
OFFTOP, czyli seria nieformalnych spotkań, na których wspólnie i gruntownie rozgadujemy takie zjawiska, które dotyczą świata marek i ludzi, ale na których gruntowne rozgadanie nie zawsze starcza czasu na zajęciach. Schemat jest prosty: najpierw coś oglądamy (stare i nowe reklamy, różne popkulturowe formaty wideo czy niedostępne występy i slajdy konferencyjne), a później o tym rozmawiamy.

































