
dr Michał Grala
Adiunkt
Zakład Komunikacji Wizerunkowej
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1596-063X
e-mail: michal.grala@uwr.edu.pl
konsultacje: sala 212
Poniedziałki 15:30-16:30
Czwartki 15:30 – 16:30
Dla studentów zaocznych konsultacje w każdy ostatni weekend miesiąca od 14:30 – 15:30
Jestem specjalistą z zakresu zarządzania marką i public relations. W codziennej pracy łączę teorię i naukę z praktyką wyniesioną z rynku. Moim głównym obszarem zainteresowań jest zintegrowane zarządzanie komunikacją w obrębie rynku. Mam za sobą doświadczenie dziennikarskie, jak i pracę w strukturach korporacji, co pozwala mi praktyczne testowanie teorii komunikacji.
Zainteresowania badawcze
- Semantyka
- Antropologia kultury
- Zarządzanie wizerunkiem
Publikacje
Artykuły w czasopismach naukowych
- Pornografia w kontekście komunikacji z rynkiem. Rys historyczny do XX wieku, Dziennikarstwo i Media 2024
- Analiza wątków narracyjnych głównego wydania programów informacyjnych TVP1, TVN iPolsatu po zamachu na Pawła Adamowicza Dziennikarstwo i Media 2019
- Strategia promocji filmów gore, Dziennikarstwo i Media, 2019
Rozdziały w monografiach zbiorowych
- Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce w Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.), 2011
- Branding miast w Dziennikarstwo i Media 4. Marka, media, komunikacja, Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.), 2013
- Media – przyszłość i drogi rozwoju w Teorie komunikacji i mediów 4, Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (red.), 2011
- Wizerunek rodziny. Rodzina współczesna a rodzina idealna (z Lachowska K., Pielużek M.) w Teorie komunikacji i mediów 5, Marek Graszewicz (red.) 2012
- Wybrane aspekty komunikacji koncertów motoryzacyjnych, w Teorie komunikacji i mediów 6, Marek Graszewicz (red.) 2013
- Współczesne tabu w komunikacji, w Teorie komunikacji i mediów 7, Karina Stasiuk-Krajewska, Marek Graszewicz (red.) 2014