Komunikacja wizerunkowa

KW

Komunikacja wizerunkowa

Studia licencjackie i magisterskie 
Tryb stacjonarny i niestacjonarny
Studia w języku polskim 

O kierunku

Marka ma największą moc. Poznaj zasady skutecznej komunikacji i wykorzystaj swoją kreatywność.

Komunikacja wizerunkowa to nowoczesny i unikatowy w skali kraju kierunek, który uczy, jak z głową tworzyć komunikację (przede wszystkim – marketingową) i patrzeć na nią całościowo. 

Komunikacja wizerunkowa to kierunek dla wszystkich, którzy chcą: 

  • kreować dobre marki i dobrze je promować,  
  • profesjonalnie zarządzać wizerunkiem produktów, usług, miejsc, pracodawców, organizacji zaangażowanych i/lub osób,  
  • projektować skuteczną i kreatywną komunikację marketingową,  
  • aranżować pozytywne doświadczenia klientów i użytkowników.

Zajęcia na Komunikacji wizerunkowej rozwijają kompetencje:   

  • badawcze – umiejętność pogłębionego analizowania marek i ich komunikacji, a także potrzeb i zachowań konsumentów/użytkowników z wykorzystaniem ilościowych i jakościowych metod badawczych, 
  • strategiczne – umiejętność wyznaczania komunikacyjnych i wizerunkowych celów dla marek (i innych projektów), a także skutecznych sposobów realizacji tych celów z wykorzystaniem różnych narzędzi dotarcia, mediów i ich zawartości, w ramach działań punktowych lub kompleksowych kampanii,  
  • kreatywne – umiejętność tworzenia kreatywnych i artystycznych konceptów komunikacji oraz konkretnych przekazów tekstowych i graficznych (m.in. system identyfikacji wizualnej, reklama, komunikacja w social mediach). 

Absolwenci_tki Komunikacji wizerunkowej realizują się przede wszystkim:   

  • jako twórcy_czynie swoich marek osobistych oraz własnych marek produktów/usług i inicjatyw,
  • w creative industries jako osoby zajmujące się – w ramach indywidualnej działalności lub pracy w branżowych agencjach – markami i komunikacją marketingową (w tym reklamą), doradztwem/consultingiem wizerunkowym, user i customer experience, copywritingiem i graphic designem, kulturą organizacji i komunikacją wewnętrzną, mediami (w tym digital i social mediami), badaniami rynku i badaniami konsumentów/użytkowników, 
  • w działach marketingu, komunikacji i promocji w organizacjach komercyjnych, publicznych i pozarządowych (przykładowe role: brand manager_ka, specjalista_ka ds. marketingu/komunikacji, specjalista_ka human resources, specjalista_ka employer branding, project manager_ka).

Specjalności

Programy studiów

*Sprawdź również

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Przechodzę do polityki prywatności
Return