
Komunikacja wizerunkowa
Studia licencjackie i magisterskie
Tryb stacjonarny i niestacjonarny
Studia w języku polskim
O kierunku
Marka ma największą moc. Poznaj zasady skutecznej komunikacji i wykorzystaj swoją kreatywność.
Komunikacja wizerunkowa to nowoczesny i unikatowy w skali kraju kierunek, który uczy, jak z głową tworzyć komunikację (przede wszystkim – marketingową) i patrzeć na nią całościowo.
Komunikacja wizerunkowa to kierunek dla wszystkich, którzy chcą:
- kreować dobre marki i dobrze je promować,
- profesjonalnie zarządzać wizerunkiem produktów, usług, miejsc, pracodawców, organizacji zaangażowanych i/lub osób,
- projektować skuteczną i kreatywną komunikację marketingową,
- aranżować pozytywne doświadczenia klientów i użytkowników.
Zajęcia na Komunikacji wizerunkowej rozwijają kompetencje:
- badawcze – umiejętność pogłębionego analizowania marek i ich komunikacji, a także potrzeb i zachowań konsumentów/użytkowników z wykorzystaniem ilościowych i jakościowych metod badawczych,
- strategiczne – umiejętność wyznaczania komunikacyjnych i wizerunkowych celów dla marek (i innych projektów), a także skutecznych sposobów realizacji tych celów z wykorzystaniem różnych narzędzi dotarcia, mediów i ich zawartości, w ramach działań punktowych lub kompleksowych kampanii,
- kreatywne – umiejętność tworzenia kreatywnych i artystycznych konceptów komunikacji oraz konkretnych przekazów tekstowych i graficznych (m.in. system identyfikacji wizualnej, reklama, komunikacja w social mediach).
Absolwenci_tki Komunikacji wizerunkowej realizują się przede wszystkim:
- jako twórcy_czynie swoich marek osobistych oraz własnych marek produktów/usług i inicjatyw,
- w creative industries jako osoby zajmujące się – w ramach indywidualnej działalności lub pracy w branżowych agencjach – markami i komunikacją marketingową (w tym reklamą), doradztwem/consultingiem wizerunkowym, user i customer experience, copywritingiem i graphic designem, kulturą organizacji i komunikacją wewnętrzną, mediami (w tym digital i social mediami), badaniami rynku i badaniami konsumentów/użytkowników,
- w działach marketingu, komunikacji i promocji w organizacjach komercyjnych, publicznych i pozarządowych (przykładowe role: brand manager_ka, specjalista_ka ds. marketingu/komunikacji, specjalista_ka human resources, specjalista_ka employer branding, project manager_ka).